بازرگانی زمزم پایپ
خانه / نوار تیپ / فروش عمده نوار تیپ با شرایط ویژه

فروش عمده نوار تیپ با شرایط ویژه

فروش عمده نوار تیپ مانند سایر محصولاتی که بصورت عمده فروخته میشوند متقاضیان خاص خود را دارد. این خرید به دلیل قیمت پایین تر علاوه بر سود بالا برایتان مزایایی به همراه دارد.

فروش عمده نوار تیپ

مزایای خرید و فروش عمده

بی شک یکی از به صرفه ترین راه های خرید و فروش عمده فروشیمی باشد. در عمده فروشی شما می توانید مستقیما از تولید کننده محصول را با تعداد بالا و قیمت پایین تر تهیه کنید.
این روش خرید قطعا هم به سود خریدار و هم به سود فروشنده است، چرا که چندین واسطه در بین شما از بین رفته و خرید نهایی برایتان بسیار مقرون به صرفه است. اگر شما مصرف بالایی داشته باشید و یا صاحب تولیدی یا توزیع کننده کالا باشید با این خرید بسیار سود خواهید کرد.

فروش عمده نوار تیپ

مشخصات نوار تیپ

از نوار تیپ برای آبیاری قطره ای محصولاتی که به صورت ردیفی کشت میشود استفاده می کنند. این نوار از جنس پلی اتیلن نرم است و در حالت عادی مسطح و هنگام ورود آب پر می شود.
نوار تیپ به سادگی بر روی هر سطحی قابل نصب است و پس از پایان فصل برداشت به سادگی رول می شود و استفاده از آن مزایای زیادی به همراه دارد. نوار تیپ رطوبت و آب را به میزان کافی به همه سطح زمین رسانده و از رشد علف های هرز جلوگیری می کند.

فروش نوار تیپ

نوار تیپ این روزها به یکی از ملزومات کشاورزی، چه در زمین و چه در گلخانه تبدیل شده است. سیستم آبیاری قطره ای توسط نوار تیپ به دلیل سهولت استفاده، هزینه نه چندان بالا، صرفه جویی در مصرف آب و کمک به رشد یکنواخت گیاهان بسیار پرطرفدار است.
مراکز فروش نوار آبیاری تیپ به صورت حضوری و اینترنتی اقدام به توزیع این نوار در مدل های مختلف کرده است.شما پس از انتخاب سایز، قطر و نوع نوار تیپ می توانید آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

فروش عمده نوار تیپ

فروش عمده نوار تیپ

از آنجا که نوارهای تیپ استفاده شده در زمین های زراعی دائما در معرض نور خورشید هستند، تولید با مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، انبار در شرایط مناسب و داشتن ضمانت نامه این نوارها بسیار حائز اهمیت است.
سایت ما با ارائه بهترین نوار تیپ به صورت عمده و بدون واسطه در راستای جلب رضایت مشتریان می کوشد. تمامی نوارهای تیپ ما دارای ضمانت و تاییدیه جهاد کشاورزیست و در صورت ناراضی بودن مشتری قابل استرداد است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی خدادادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09154158573
شماره پشتیبانی: 09015062400
آدرس کانال: zamzampipe@
پاسخگویی تلگرام: zamzampipe2019@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی: Mahdi.khodadadi.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید نوار تیپ آبیاری قطره ای

راهنمای کارآفرینان برای تولید نوار تیپ آبیاری قطره ای مقدمه: نوار تیپ آبیاری قطره‌ای به …

کانال تلگرام