بازرگانی زمزم پایپ
خانه / نوار تیپ آبیاری / قیمت خرید انواع نوار تیپ آبیاری در ایران

قیمت خرید انواع نوار تیپ آبیاری در ایران

نوار تیپ آبیاری، به نوارها و لوله هایی گفته می شود که در مزارع کشاورزی، باغ ها و غیره، در جهت مکانیزه کردن آبیاری، استفاده می کنند. نوار تیپ معمولی، نوار تیپ میکرو، نوار تیپ درزدار و نوار تیپ آبیاری قطره ای از انواع این محصول هستند.جهت اطّلاع از قیمت نوار تیپ آبیاری ایرانی به سایت www.idojedare.ir رجوع کنید.

قیمت خرید انواع نوار تیپ آبیاری در ایران

تجارت نوار تیپ آبیاری به صورت عمده

تجارت نوار تیپ آبیاری به صورت عمدهبا رشد و گسترش صنعت، افزایش جمعیّت زمین و کاهش پوشش فضای سبز و جنگل ها در نتیجه ی آن، آب و هوای زمین رو به گرم شدن گذاشت و به همین علّت از بارندگی بر سطح زمین کاسته شد. این کاهش بارش، ضرورت مدیریّت منابع آبی توسّط بشر را دوچندان می کند و برای همین، انسان به ارتقای فنّاوری های صنعتی در جهت مصرف کمتر آّب و کاهش آلودگی های صنعتی روی آورد.

در حوزه کشاورزی نیز انسان دریافت که برای حفظ و گسترش کشاورزی و باغداری و افزایش محصولات آن ها، باید آب را به گونه ای مدیریّت کند که در ضمن کاهش مصرف آب، کشاورزی نیز حفظ و توسعه یابد.

نوارهای تیپ به همین منظور، در نزدیک به پنجاه سال قبل توسّط آمریکایی ها ابداع شده است. به وسیله این نوارها، انواع باغ، مزرعه و گلخانه، با مصرفی خیلی کمتر در قیاس با آبیاری سنتّی، آبیاری می شوند.  آب دهی به وسیله نوار تیپ، عموماً به صورت خطّی می باشد؛ بدین صورت که در مزارع صیفی جات و غلّات، بذرها به صورت ردیفی کاشته شده و نوار تیپ به صورت تنطیم شده و به شیوه آبیاری قطره ای، از طریق منفذ هایی که به صورت درزی یا قطره چکانی بر روی آن تعبیه شده است، به آن ها آب می دهد؛ در باغات نیز نوارتیپ به همین صورت آب مورد نیاز درختان را تامین می نماید.

کاربرد نوار در آب دهی سراسری به گیاهان با حدّاقل اتلاف آب و حدّاکثر صرفه جویی در مصرف آن، باعث شده است که بازار خرید و فروش خوبی داشته باشد. این امر تولیدکننده های این محصول را به تولید هرچه بیشتر و رقابتی کردن بازار آن تشویق می کند.

از نوار تیپ های داخلی موجود در بازار ایران، می توان به نوار تیپ آبیاری اصفهان، شیراز، کرج و غیره اشاره کرد. نوار تیپ های تولید داخل، علاوه بر تامین بازار داخلی، به خارج از کشور نیز صادر می شوند که این امر را می توان اثبات کننده کیفیّت قابل قبول نوار تیپ های تولید داخل دانست. زیرا کیفیّت خوب، لازمه حضور کالا در بازار های جهانی و پیش شرط فروش ان در چنین بازار هایی، می باشد. کشورهای عربستان، کویت، ترکیه، عراق و عمّان از کشورهای واردکننده نوار تیپ از ایران می باشند.

طول رول نوار های موجود در بازار ایران، معمولاً هزار متر می باشد البته در کنار نوار تیپ آبیاری 1000 متری، ابعاد 1500 و 2000 هزار متری نیز وجود دارد. فاصله روزنه در نوار تیپ ها، از ده سانتی متر تا سی سانتی متر، متغیّر می باشد.

اگر کشاورز یا باغ دار هستید، با خرید نوارتیپف ضمن کمک به حفظ منابع ملّی آب از میزان مصرف و هزینه اب خود بکاهید. اگر هزینه تهیّه نوار تیپ نو برای شما دشوار است، به شما پیشنهاد می شود که نوار تیپ کارکرده و استوک بخرید؛ این نوارها همانند نوارهای نو بوده که توسّط  کشاورز های قبلاً استفاده شده ولی به دلیل استفاده کم یا مرغوبیّت آن، هنوز قابل استفاده است.

بزرگترین مرکز توزیع نوار تیپ آبیاری در ایران

بزرگترین مرکز توزیع نوار تیپ آبیاری در ایرانکشور ایران از کشورهای تولید کننده نوار تیپ می باشد، که بخش زیادی از بازار نیاز خود را با تولید آن ها تامین می کند. علاوه بر آن، انواع نوار تیپ وارداتی خارجی نیز توسّط شرکت های وارد کننده آن،  وارد کشور شده و و به وسیله توزیع کنندگان این محصول، به بازار هدف آن عرضه می گردد.

توزیع کنندگان متعدّدی این محصول را در بازار ایران برای فروش عرضه می دارند، با این وجود امّا برخی از آن ها که از حیث سبد فروش کوچکتر هستند و به اصطلاح توزیع کنندگان خرد نوار تیپ می باشند، ممکن است فقط چند نوع نوارتیپ برای فروش داشته باشند و یا فقط از یک یاچند کارخانه تولید داخل یا خراج جنس برای فروش داشته باشند که این موضوع باعث تنگ شدن حوزه اختیارات خریدار، برای خرید نوار تیپ آبیاری می شود.

به همین علّت، اگر به دنبال تهیّه نوار تیپ آبیاری، به صورت عمده هستید، به شما توصیه می گردد که به سراغ توزیع کنندگان عمده آن بروید زیرا محصولات این فروشندگان و توزیع کنندگان، از تنوّع بیشتری در قیاس به فروشندگان خرد تر برخوردارااست.

مرکز پخش نوار تیپ آبیاری در تهران

مرکز پخش نوار تیپ آبیاری در تهرانتهران، پایتخت ایران است و به همبن اعتبار و نیز به دلیل شلوغ بودن آن، تقریباً عرضه و فروش تمامی کالا ها در بازار این شهر، پر رونق ترین بازار کشور می باشد. زیرا  جمعیّت بالا، بازار آن را گرم نگه می دارد و موقعیّت پایتختی، مشتری های زیادی را از سراسر ایران به این شهر می کشاند.

 شاید خالی از اغراق نباشد که بازار انواع نوار تیپ و سایر لوازم آبیاری در تهران را مانند سایر کالاها، پر رونق ترین بازار بدانیم. وجود باغ و کشاورزی در شهرهای استان تهران نظیر اسلامشهر، شهریار، دماوند، ورامین و غیره، سبب می شود که خود این شهر بازار فروش  خوبی داشته باشد. همجواری با استان های قزوین و کرج و همچنین نزدیکی به شمال ایران نیز، سبب می شود که باغداران و کشاورزان این مناطق، انگیزه لازم برای خرید لوازم آبیاری از تهران را داشته باشند. بازار تهران همچنین برای خریداران از سایر استان ها و شهرستان ها که در نقاط دور تر قرار دارند نیز جذابیّت خاصّ خود را دارد.

این عوامل سبب شده است که مراکز پخش  نوار تیپ و سایر لوازم آبیاری در بازار تهران، دارای گوناگونی و تنوّع بیشتری نسبت به اکثر نقاط کشور داشته باشد. اما نمی توان گفت که محصول همه این مرا کز مرغوبیت لازم را دارند؛ به همین دلیل توصیه می شود که در هنگام خرید  این لوازم، به سراغ مراکز پخش معتبر و شناخته شده بروید.

بازار خرید انواع نوار تیپ درجه یک

بازار خرید انواع نوار تیپ درجه یکنوار تیپ آبیاری  محصولی است که شیوه نوینی را در زمینه آبیاری در سراسر جهان، باب کرده است که ضمن امکان گسترش زمین های زیر کشت، میزان مصرف آب را تا حدّ زیادی کاهش می دهد.

البته باید توجه داشته باشید که نوار تیپی که میخرید از نوع مرغوب آن باشد مخصوصاً اگر زمینی که فصد نوارکشی آن را دارید بسیار بزرگ باشد؛ زیرا نوار نامرغوب ممکن است پس از مدتی کوتاه مستهلک شده و بشکند؛ از آنجه که  نوارها معمولاٌ یک تکه هستند، آسیب دیدن هر قسمت از آن ها به ویژه در مقیاس هزارمتر و بالاتر، باعث می شود که کلّ یک نوار خراب شود و کشاورز باید هزینه دوباره ای انجام دهد تا نوار تیپ جدید نصب نماید.

از این رو در هنگام خرید نوار تیپ، سعی خریداران بر آن است که به سراغ نوار تیپ مرغوب بروند.

عرضه نوار تیپ آبیاری مقرون به صرفه

عرضه نوار تیپ آبیاری مقرون به صرفهاستفاده از نوار تیپ آبیاری در کشاورزی و باغداری، ضمن پیش گیری از هدر رفتن اب، هزینه آب مصرفی را نیز کاهش می دهد. علاوه بر این صاحب زمین و باغ را از هزینه سالیانه جوب کشی و جوب روبی، رها می کند.

نوار تیپ های تولید داخل، علاوه بر کیفیّت خوب که باعث می شود این محصولات راه به بازار بین المللی نیز پیدا کنند، ممکن است از قیمت پائین تری نسبت به نمونه های خارجی برخوردار باشند. 

اگر به دنبال خرید نوار ارزان قیمت هستید، به فکر نوارهای تولید شده در کارخانه های مطرح خارجی باشید. این کالاها در مراکز و نمایندگی های مطرح فروش لوازم کشاورزی و آبیاری می توانید تهیّه نمائید.

برند های برتر درحوزه نوار تیپ آبیاری

برند های برتر درحوزه نوار تیپ آبیاریبازار تولید و فروش نوار تیپ پررونق و داغ می باشد. از شرایط برنده شدن و فروش زیاد در این بازار، مرغوب بودن کالا و شناخته بودن برند و مارک آن می باشد. برای تشخیص این که برندهای برتر این محصولات کدام هستند، لازم است به چندین نکته توجّه کنید. اوّلین نکته داشتن نشان های نظیر استاندارد ایران، گواهی استاندارد از اروپا و سایر کشورهای صنعتی و غیره می باشد. واضح است که کالایی که استاندارد لازم را احراز نکرده است، برای خرید چندان مناسب نمی باشد.

نکته بعدی توجه به کیفیّت ساخت نوار آبیاری می باشد. کشاورزان خبره، ممکن است به راحتی خوب بودن کیفیّت نوار را تشخیص دهند. اگر در زمینه کار با نوار تیپ خبره نیستید، به متخصّص آن رجوع کنید.

شرکت وارداتی نوار تیپ در سراسر کشور

شرکت وارداتی نوار تیپ در سراسر کشور علی رغم این که کیفیّت نوارتیپ های تولید داخل به حدی قابل قبول می باشد، که به کشورهای دیگر نیز صادر می شود، امّا سلیقه و نظر خریداران متفاوت است و برخی نوار تیپ های وارداتی خارجی را به تولید داخل ترجیح می دهند.

از این رو شرکت های وارد کننده کالا های آبیاری، به واردات  این محصول از کشورهای خارجی، نظیر ایتالیا می پردازند. با ارتباط با این شرکت ها و نمایندگی های فروش آن ها، می توانید این کالا ها را خریداری نمائید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی خدادادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09154158573
شماره پشتیبانی: 09015062400
آدرس کانال: zamzampipe@
پاسخگویی تلگرام: zamzampipe2019@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی: Mahdi.khodadadi.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات نوار تیپ قطره ای کشاورزی

راهبردهای موفقیت در صادرات نوار تیپ قطره ای کشاورزی مقدمه:صنعت کشاورزی در سراسر جهان همچنان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام