بازرگانی زمزم پایپ
خانه / لوله کاروگیت / لیست قیمت لوله کاروگیت در شهر های مختلف

لیست قیمت لوله کاروگیت در شهر های مختلف

لوله کاروگیت به عنوان پرکاربردترین لوله جهت جمع آوری و انتقال فاضلاب در ایران و سایر نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد. لوله کاروگیت یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار ایران می باشد. کارخانه های تولیدکننده لوله کاروگیت اغلب در قزوین و ساوه و سمنان مستقر هستند و علت این امر کاهش هزینه بالای حمل و نقل لوله کاروگیت می باشد. لیست قیمت لوله کاروگیت در اختیار فروشندگان این محصول است که براحتی در سایت های فروش و نمایندگی های فروش در دسترس همگان است.

 

لیست قیمت لوله کاروگیت در شهر های مختلف

لیست قیمت فروش لوله کاروگیت در شهر های مختلف

لیست قیمت فروش لوله کاروگیت در شهر های مختلفقبل از صحبت درباره لیست قیمت فروش لوله کاروگیت ابتدا باید بدانیم لوله کاروگیت چیست؟ لوله کاروگیت یک نوع لوله است با جداره خارجی ساختمند یعنی حالت فنری شکل که سیاه رنگ است و مجموعه ای از ردیف ها و شیارها روی سطح آن وجود دارد که از فولاد و یا پلاستیک هایی از قبیل پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته می شود.

لیست قیمت فروش لوله کاروگیت در شهرهای مختلف با توجه به تغییر قیمت ارز تغییر می کند، از عواملی که بر قیمت لوله کاروگیت تاثیرگذار است نرخ مواد پلی اتیلن است که از طریق بورس قابل پیگیری می باشد، بنابراین در بازه های زمانی که نرخ ارائه شده در بورس دارای نوسانات شدید است نمیتوان قیمت ثابتی را تعیین کرد، از دیگر عوامل مهم دیگری که بر قیمت لوله کاروگیت تاثیر دارد به شرح زیر می باشد:

  • مواد اولیه تولید
  • نوع و میزان مواد مصرفی به کار گرفته شده
  • محل تولید لوله ها
  • سایز لوله های کاروگیت و فشار تحمل بار از بعد داخلی و خارجی

در هنگام خرید لوله کاروگیت فقط به قیمت لوله توجه نداشته باشید، زیرا که کیفیت و میزان استحکام از با اهمیت ترین ویژگی هایی است که باید در لوله ها مشاهده کرد، در نتیجه برآورد صحیح، مقایسه قیمت بر حسب کیفیت و مقاومت محصولات است.

لیست قیمت لوله کاروگیت در شهرهای مختلف با توجه به تغییر قیمت ارز تغییر می کند ولی در اصل به دو عامل بستگی دارد:

  • وزن هر متر لوله
  • درصد خلوص مواد پلی اتیلن استفاده شده در لوله

از
تاثیرگذارترین عوامل بر قیمت لوله کاروگیت نرخ مواد پلی اتیلن است که از
طریق بورس نیز قابل پیگیری است، بنابراین در بازه های زمانی که نرخ ارائه
شده در بورس دارای نوسانات شدید است نمی توان قیمت ثابتی را تعیین کرد.

فروشندگان برتر لوله کاروگیت در کشور

فروشندگان برتر لوله کاروگیت در کشورلوله پلی اتیلنی است که از تمام فرایند تولید لوله اطلاعات کامل در اختیار داشته باشید و همچنین از مواد اولیه استفاده شده در آن نیز اطمینان کامل داشته باشید . بهترین مارک لوله پلی اتیلن باید یکسری مشخصات داشته باشد. لوله حتما باید دارای نشان استاندارد باشد و تولید کننده لوله پلی اتیلن لوله را بر اساس استاندارد INSO 14427-2 تولید کرده باشد. همچنین روی لوله اطلاعات تاریخ تولید لوله به صورت کامل درج شده باشد و همچنین دیگر اطلاعات لوله نیز به صورت کاملا مشخص و واضح قابل رویت باشد , نوع مواد اولیه , شماره خط اکسترودر تولید کننده لوله پلی اتیلن , کلمه Masterbatch ( در صورت اینکه لوله از ترکیب مواد پلی اتیلن سفید و مستربچ تولید شده باشد) , مصرف و کاربرد لوله پلی اتیلن


برند های معروف تولید کننده لوله کاروگیت در کشور

برند های معروف تولید کننده لوله کاروگیت در کشوربرند های برتر تولید کننده لوله کاروگیت در کشور ما نیز هستند . 

گروه صنعتی ناب با ظرفیت تولید بالغ بر 16 کیلومتر لوله کاروگیت (لوله انتقال فاضلاب) در هفته شامل سایز های مختلف لوله کاروگیت یکی از بزرگترین خطوط تولید لوله کاروگیت فاضلابی پلی اتیلنی یا لوله کاروگیت پلی اتیلنی در ایران و خاورمیانه را در اختیار دارد.



کارخانجات تولید کننده لوله کاروگیت در کشور

کارخانجات تولید کننده لوله کاروگیت در کشورنکاتی مهم در خصوص کارخانه لوله کاروگیت قزوین و مشخصات لوله کاروگیت :

قبل از صحبت راجع به قیمت لوله کاروگیت خوب است بدانید که کارخانه تولید کننده این لوله ها دارای برترین خط تولید راه اندازی شده در ایران است که راه بروز هر گونه مشکل و خطایی را می بندد، بنابراین محصولاتی بدون نقص و با خطای صفر درصد از خط تولید خارج می شوند و در اختیار متقاضیان قرار می گیرند. در ادامه نیز به چند نکته مهم دیگر در خصوص کارخانه تولید کننده اشاره خواهیم داشت تا بتوانید برآوردی مناسب از کیفیت و مقاومت لوله ها به دست آورید:

همه ادوات و دستگاه های خط تولید به روز شده هستند و این موضوع سبب می شود مصرف برق پایین باشد و قیمت لوله کاروگیت در مقیاس مناسبی برآورد و اعلام شود.

• همه مراحل مرتبط با نگه داری، نقل و انتقال و انبار نیز بر طبق استانداردهای بین المللی تعیین شده است که این موضوع نیز از موارد پر اهمیت یک کارخانه تولید لوله کاروگیت خواهد بود.

هیچ عنصر مازادی در محیط کارخانه یافت نمی شود که این موضوع نیز بر استاندارد عملکرد کارخانه می افزاید.

واحد کنترل کیفی و بخش آزمایشگاهی نیز طبق دستورالعمل های ابلاغ شده مشغول به فعالیت هستند و کلیه محصولات را با همه ی آزمون های کنترل کیفی و آزمایشگاهی کنترل می کنند.

کارخانه لوله کاروگیت شامل یک سوله برای دپو کردن مواد اولیه و یک سوله تولید است که در سوله تولید خط تولید شامل اکسترودر و کاروگیتور و کاتر و بارانداز مجموعه ما قیمت لوله کاروگیت را مناسب تعیین کرده است چرا که هزینه های تولید بسیار پایین است و محصول نهایی با قیمت مناسب به دست مشتری می رسد و می توانید به راحتی نسبت به انجام یک خرید با صرفه اقدام نمایید. ناگفته نماند که لوله های تولید شده در کارخانه لوله آنلاین طی انجام تغییراتی خاص عمر طولانی تر و کیفیتی بهتر خواهند داشت، بنابراین نیازی به هیچ گونه نگرانی در خصوص میزان استحکام و مقاومت لوله ها ندارید، ناگفته نماند که این تغییرات در قالب های لوله ها انجام شده و نتایج شگفت انگیزی را به دنبال داشته است.

راهنمای استفاده از لوله کاروگیت در صنایع مختلف

راهنمای استفاده از لوله کاروگیت در صنایع مختلفاستفاده از لوله کاروگیت در زیر زمین سبب شده تا تولید کنندگان آن از شیارهای بیرونی برای افزایش استحکام این لوله ها استفاده کنند یا برعکس با توجه نیاز لوله های مقاوم در زیر زمین استفاده از لوله های کاروگیت آغاز شد. لذا تغییر شکل در این نوع لوله در زیر زمین کمتر اتفاق می افتد و در برابر فشار و حتی لرزش های زلزله نیز مقاوم می باشند. امروزه استفاده از این نوع لوله در زیر زمین برای انتقال مواد، کاربرد فراوانی یافته است. از آنجا که جنس لوله های کاروگیت پلی اتیلن بوده و این ماده به صورت صنعتی و آزمایشگاهی تولید می شود، لذا منابع کمتری نیاز دارد و می توان هزینه ی پایین تری نیز در قبال آن پرداخت کرد. همچنین لوله کاروگیت دارای قابلیت بازیافت نیز می باشد و اگرچه طول عمر زیادی دارد اما خاصیت بازیافت این ماده سبب شده تا نگرانی بابت ضایعات آن وجود نداشته باشد.

لوله کاروگیت تبریز و لوله کاروگیت مشهد از بهرین نوع این محصول می باشند .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی خدادادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09154158573
شماره پشتیبانی: 09015062400
آدرس کانال: zamzampipe@
پاسخگویی تلگرام: zamzampipe2019@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی: Mahdi.khodadadi.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لوله پلی اتیلن

قیمت لوله کاروگیت به روز

قیمت لوله کاروگیت به روز مقدمه: لوله کاروگیت، یکی از محصولات مهم در صنعت ساختمان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام