بازرگانی زمزم پایپ
خانه / نوار تیپ پلاکدار / فروش نوار تیپ پلاکدار ارزان قیمت به صورت اینترنتی

فروش نوار تیپ پلاکدار ارزان قیمت به صورت اینترنتی

نوار تیپ پلاکدار از مرسوم ترین تجهیزات آبیاری است که وظیفه‌ی آن، آبیاری نمودن انواعی از گیاهان ردیفی از قبیل صیفی جات، سبزیجات و … می باشد. اهمیت فراوان این نوار در کشت های متراکم و رواج استفاده آن باعث گسترش فروش این محصول با استفاده از سریع ترین و مدرن ترین روش ها مانند فروش نوار تیپ پلاکدار اینترنتی به صورت ارزان‎قیمت شده است که در این صورت می توان آن را در کمترین زمان ممکن تهیه نمود.

فروش نوار تیپ پلاکدار ارزان قیمت به صورت اینترنتی

سفارش تلفنی نوار تیپ پلاکدار

سفارش تلفنی نوار تیپ پلاکدارنوارهای تیپ آبیاری به لوله هایی پلاستیکی اطلاق می گردند که جهت آبیاری محصولات گلخانه ای و زراعی مورد استفاده واقع شده و تحولاتی عظیم را سبب گشته اند.
گفتنی است که نوارهای فوق از جنس رایج پلی اتیلن برخوردار بوده و از نظر ضخامت و اندازه، تفاوت هایی را با هم دارند.
به علاوه جدیدترین نوع این نوارها، نوار تیپ پلاکدار است که با خود مزیت های فراوانی را به همراه داشته و می توان برای سفارش عمده نوار تیپ، از سفارش تلفنی استفاده کرد که کم هزینه تر و بی دردسرتر است.

اما به طور کلی ویژگی انواع نوار تیپ را می توان شامل این موارد دانست:

  • نوار تیپ های آبیاری بسیار منعطف می باشند.
  • قابلیت خم شدن زیادی را به همراه داشته که در نتیجه نه خم شده و نه خواهند شکست.
  • به علاوه ساختار آن ها به گونه ای است که از بیشترین میزان دوام برخوردار  می باشند.
  • بنابراین یکبار هزینه اجرا برای آن ها کافی است تا سالیان سال، باغات و گلخانه ها سیراب شوند.

بازار نوار تیپ پلاکدار در اهواز

بازار نوار تیپ پلاکدار در اهوازنوار تیپ های آبیاری به مدل های متعددی قابل دسته بندی می باشند که آن ها را در گزینه های زیر نام خواهیم برد:

  1. نوار تیپ پلاکدار
  2. نوار تیپ بغل دوخت

نوارتیپ پلاکدار نسبت به مدل دوم در بازار فروش بیشتر پرتقاضا واقع شده و علت برتری این محصول را می توان در این موارد جستجو کرد:

  • این نوع نوار تیپ تمامی سطوح گلخانه  مزرعه را به صورت یکنواخت آبیاری می کند.
  • در نتیجه رطوبت خاک حفظ خواهد شد.
  • همچنین بستر مساعدی را برای رشد بهتر گیاه به وجود می آورد.
  • البته کمتر شدن تنش های ناشی از آبیاری در اثر استفاده از نوارتیپ پلاکدار را باید به این موارد اضافه کرد.

در هر حال همه‌ی موارد فوق در کنار هم سبب شده اند تا بازار این محصول در جای جای کشور از جمله اهواز با رونق خوبی مواجه گشته و گسترش عرضه انواع نوار تیپ پلاکدار با تنوعی از برند را توسط بزرگترین گروه تامین کننده نوار تیپ رقم زده است.

پخش نوار تیپ درجه یک صادراتی

پخش نوار تیپ درجه یک صادراتینوار تیپ پلاکدار درجه یک که عمدتاً از جنس مرغوبی همچون پلی اتیلن تشکیل یافته و عمر و کارکردی متمایز را دارا می باشد؛ با موفقیت به بازارهای صادراتی نیز راه پیدا کرده است.
اکنون توانمندی تولیدکنندگان ایرانی در ساخت انواع تجهیزات آبیاری باکیفیت از جمله نوار تیپ درجه یک صادراتی، منجر به افزایش تقاضا از سوی برترین مشتریان خارجی، بخصوص کشورهای کم آب مانند کشورهای حوزه خلیج فارس شده است.
گفتنی است که با تهیه مصولات مربوطه از برترین مرکز پخش این محصول، ضمن دریافت یک نوار تیپ صادراتی و ویژه، می توان از محصولی با این مزیت ها بهره مند گشت:

  • نوار تیپ اعلا صادراتی متشکل از جنس پلیمری بی نظیری بوده که در نتیجه جلبک و رسوبات معدنی را از خود دفع خواهد کرد.
  • این نوار با توجه به وزن پایینی که از آن برخوردار می باشد؛ قابلیت حمل و نقل راحتی را داراست.
  • علاوه بر این، بی نیاز از فشار آب زیاد بوده و با کمترین فشار آب هم بیشترین بازدهی را از خود نشان خواهد داد.

خرید نوار تیپ پلاکدار با مناسب ترین قیمت

خرید نوار تیپ پلاکدار با مناسب ترین قیمتنوار تیپ های پلاکدار از نوع نوار تیپ درزدار بوده و برای سیستم آبیاری قطره ای، به عنوان بهترین تجهیزات ممکن شناخته شده اند.
این نوارها کمک های بسیار شگرفی به اقتصاد کشاورزی کرده و همین نتیجه و بازخورد عالی از عملکرد آن ها باعث شده تا همچنان مورد عرضه انبوه قرار گیرند.
خوب است بدانید که تجهیزات مورد نظر برای آبیاری چنین محصولاتی است که مناسب واقع شده و کارایی های بسیار خوبی را بروز داده اند:

  • سیب زمینی
  • گوجه فرنگی
  • بادمجان
  • ذرت
  • هندوانه
  • و …

در هر حال امتیاز دیگری را هم می توان به این نوارها نسبت داد که آن، نوار تیپ درزدار ارزان است که البته با توجه به نوع مرکز فروش، می توان آن ها را با مناسب ترین قیمت و چه بسا کمتر از قیمت مصوب نوار تیپ، خریداری و تهیه نمود.

فروش نوار تیپ در فروشگاه های معتبر

فروش نوار تیپ در فروشگاه های معتبرنوار تیپ های آبیاری مجهز به قطره چکان بوده که از قابلیت تنظیم یا کنترل به خوبی بهره برده اند.
همین مساله منجر شده تا مساله کم آبی در کشور ما با استفاده از چنین تجهیزات بهینه ای تا حد چشمگیری حل شود.

البته نباید این نکته بسیار مهم را از قلم انداخت که استفاده از این تجهیزات در فرآیند آبیاری باعث شده تا به میزان 40 درصد در مصرف آب، صرفه جویی به عمل آید.
همچنین باید گفت که نوارهای مربوطه قابلیت استفاده در چهار فصل سال و حتی به صورت شبانه روزی را داشته و ذره ای از عملکرد مثبتشان کم نخواهد شد.

اکنون فروش نوار تیپ در فروشگاه های معتبر بهترین فرصت را برای تامین و عرضه این محصول با بهترین شرایط خرید نزد همه خریداران به وجود آورده که می توانند از موقعیت به وجود آمده، نهایت استفاده را ببرند.

نمایندگی پخش نوار تیپ در پایتخت

نمایندگی پخش نوار تیپ در پایتختنوار تیپ پلاکدار که همچنان در حوزه مصرف پیشتازانه به جلو می رود؛ قابلیت نصب به هر یک از این سه روش را دارا می باشد:

  1. قابلیت نصب به صورت زیرخاکی
  2. نصب به صورت سطحی
  3. نصب به صورت دفنی

هر کدام از این روش ها با راحتی فوق العاده ای همراه بوده و نحوه کار با این نوارها به طور کلی، امر دشواری نیست.
حال برای آشنایی بیشتر با همه جوانب و حواشی مربوط به این محصول، می توان از برترین نمایندگی پخش عمده نوار تیپ که حضوراً در پایتخت فعالیت داشته و از این طریق نیز مشاوره های لازم را ارائه خواهد داد؛ اقدام نمود.

بهترین تولید کننده نوار تیپ پلاکدار در جهان

بهترین تولید کننده نوار تیپ پلاکدار در جهانبهترین نوع نوار تیپ، همانی است که در بخش های قبلی نام بردیم و آن نوار تیپ درزدار می باشد.
این محصول توسط برترین تولیدکنندگان فعال در ایران و جهان ساخته شده است که از این میان می توان به سازندگان اصفهانی که مرکز تولید بسیاری از محصولات کشاورزی، صنعتی، غذایی و … به شمار می آیند؛ اشاره کرد.
گفتنی است که بهترین نوار تیپ تولید شده توسط سازندگان مطرح اصفهانی که همان نوع درزدار می باشد؛ از چنین مشخصات فنی ای تشکیل یافته است:

  • فاصله درزهای موجود در این نوار، 10، 20 و 30 سانتی می باشد.
  • وزنی برابر با 11 کیلوگرم را به خود اختصاص داده است.
  • طول هر رول نوار نیز به طور نسبی، هزار متر می باشد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی خدادادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09154158573
شماره پشتیبانی: 09015062400
آدرس کانال: zamzampipe@
پاسخگویی تلگرام: zamzampipe2019@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی: Mahdi.khodadadi.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه درجه یک ترین نوع نوار تیپ پلاکدار

فروشگاه درجه یک ترین نوع نوار تیپ پلاکدار سعی براین دارد که به این دلیل که بتواند رضایت شما مشتری های عزیز را به دست آورد نمونه های مختلفی از این کالا ها را در

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام